petek, 7. februar 2014

Zapestnici/bracelets

Čeprav nisem izdelovalka nakita, niti nisem v tem preveč dobra, imam kar nekaj materiala, ki mi leži v omari, v upanju, da se bom nekega dne zbudila kot super nadarjena nakitkarca (je to sploh izraz?) in prav zaradi tega (da sprobam če se je to že zgodilo, kako pa naj drugače vem) na vsake kvatre, vso opremo in škatle z raznimi kleščami, vrvicami in perlicami, ki jih imam, potegnem iz omare (še prej se morem do njih dokopati) in se lotim izdelovanja nakita, tako kot sem si ga v glavi zamislila. Seveda je izdelavo potrebno nekajkrat ponoviti in prilagodiit, ampak na koncu mi uspe narediti nekaj podobnega moji zamisli.

Although I'm not a jewelry maker and I'm not good at this, I have a lot of stuff to do jewelry that sits in my closet, in hopes that I will wake up some day like a super jewelry maker and because of this thought (so I can know, if this already happened, how else am I gone know)  every once in a while, all equipment and boxes with various pliers, strings and beads that I have, I pull out from my closet and I start making jewelry just like I imagined it in my head. Of course I have to try again and adjust my idea, but in the end somehow I managed to do a piece of jewelry.
Za zapestnici sem uporabila velike perle, male perle, verižico in zaključek. Pri prvi zapestnici sem uporabila srebrne velike perle, zlate male perle, ter vijoličasto verižico.  Želela sem narediti bolj  "uglajeno" zapestnico. Nisem najbolj prepričana, da mi je to tudi uspelo.

For the bracelet I used large pearls, small beads and chain. For the first bracelet I used silver pearls, small gold beads and purple chain. I wanted to do more "sophisticated" bracelet, but I don't know if I managed to do that.

Za naslednjo sem uporabila podobne zadeve, le drugačnih barv, saj sem si zaželela imeti tudi "divjo" zapestnico v tem stilu.

For the next bracelet I used the same things just in different colores because I wanted to have also a "wild" bracelet in the same style.

Ali so vam zapestnici všeč? Katera vam je bolj?

Do you like the bracelets? Which is your favorite one?

6 komentarjev:

  1. Meni su baš super, obje. Ali lila mi se možda za mrvicu više svidja.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  2. Uauu,oba kompletka sta prekrasna.Moje pa so viola barve,zato mi je drugi nekoliko bolj všeč.
    Pozdrav,Urška

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Tudi moja najljubša barva je vijoličasta.

      Izbriši
  3. Zanimiva tehnika prepeletanja. Obe sta luštni, ena bolj svečana in druga bolj "odpuljena" :)

    OdgovoriIzbriši