nedelja, 27. september 2015

Štampiljka/Stamp

Med svojo zbirko štampiljk sem iskala takšne, ki bi jih lahko uporabila v svojem art dnevniku in ker nisem odkrila nobene uporabne, sem se odločila, da naredim svoje. Iz omare sem potegnila ustvarjalno peno, na kateri se je kar nekaj let nabiral prah (ampak sem vedla, da mi bo enkrat prišla prav :) ). Odločila sem se za rožo in oblak, ki sem ju prvo narisala na peno in izrezala.

In my stamp collection I searched for stamps that I can use in my art journal, but I didn't have any so I decided to do my own. I took the craft foam from my closet, which I horded for a long time, but I knew someday somehow I could use it :)  I decided I will do a flower and a cloud, I draw them on the foam and then cut it out.


Nato sem s pomočjo lepilne pištole vse delčke nalepila na peno.

Then I used my hot glue gun and I glued all the pieces on the foam.

Nato sem izrezala iz pene in pustila nekaj prostora okoli oblike, saj bom tako lažje štampiljkala, saj si pri tem ne bom umazala prstov in bolje bom lahko pritisnila štampiljko na papir.

I cut the shapes out of the foam and I left some border around, so I can stamp easier, my hands won't get all dirty and I can add more pressure to the stamp.


Na fotki lahko videti kako izgledata štampiljki. Pri zgornjem odtisu sem uporabila akrilno barvo pri spodnjem pa Archival ink.

On the picture you can see how the stamps look like. On the top I used acrylic paint and on the bottom Archival Ink.


4 komentarji:

  1. These are great! The stamp design possibilities are endless. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si tole nagruntala. Čakam art dnevnik s tema štampiljkama. :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimiva ideja. Vsekakor sem v pričakovanju art dnevnika :).

    OdgovoriIzbriši