sreda, 30. september 2015

Art page

Obožujem igranje v mojem art dnevniku, saj se lahko sprostim in ni pomembno, da je vse popolno in natančno.

 I love to play in my Art journal, it doesn't have to be perfect and nice, and I can relax. 

Ozadje sem prvo premazala z Gessotom in nato z oranžno in rumeno akrilno barvo. S prsti sem dodala modro barvo in v njo vmešala belo. Iz lista z notami sem izrezala kroge iz jih distresala z Vintage photo, ter jih nalepila na stran, dodala sem cvetove, da izgledajo kot rože. Nato sem nalepila nekaj washi trakova in ostanke papirja z barvo, uporabila pa sem tudi oljne pasteli.

First I used Gesso and then I used orange and yellow paint. With my fingers I added some blue color in which  I added some white. From the music sheet I cut circles and distressed them with Vintage photo, I glue them on the page, added some petals so it looks like a flower, then I glue some washi tape and from the drop paper I cut some shapes and the end I used some oil pastels.
 

8 komentarjev:

  1. Oppa zanimivo ustvarjanje. Te rožice so tvoja nova štampiljka, če se ne motim?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, tukaj še niso bile uporabljene :) te so it papirja.

      Izbriši
  2. Sometimes our best work comes from places where we can be free to make mistakes and be at ease. Cheers to your happiness. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoji art dnevniki me vsakič navdušijo. Tudi tokrat občudujem tvoje igranje z barvami in domiselnim okraševanjem. :-) Preprosto čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito stran si ustvarila in naredila pravo mixed medija umetnino :-))
    Zelooo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši