petek, 19. junij 2015

Mixed media platno/Mixed media canvas

Zelo sem vesela, da se je moja ustvarjalna muza vrnila. In ker sem v Tediju že kar nekaj časa nazaj kupila platno, sem se odločila, da se poigram z mixed tehniko. Rada ustvarjam, ampak mixed media in art journaling pa sta moja najljubša načina ustvarjanja. 

I am very happy that my craft muse is back. Some time ago I bought some canvas, so I decided I will play with some mixed media. I love to craft and art, but my favorite crafting is mixed media and art journaling.



Za ozadje sem uporabila papir,  na katerem razmažem odvečno akrilno barvo, notno črtovje in štampiljke.
Nato sem okoli papirja še namazala z akrilno barvo, da se je vse skupaj nekako povezalo. Iz ostankov scrapbook papirja sem izrezala hiške in jih nalepila z mod podge-om. Izrezala sem tudi nekaj rožič in jim navila cvetove, da sem dobila 3d učinek. Nato sem še tu in tam dodala washi tape.

For the background I used the drop paper from my acrylic paints and some music paper and stamps. Then I used some acrylics so that the background come together. I cut some house from scraps of scrapbook paper. I also cut some flowers and curl the petals so I got a more 3d effect.


Pennys challenge Anything goes

CRAFT- alnica Nekaj novega, nekaj starega (novo wahi trakovi, staro scrapbook papir)

11 komentarjev:

  1. Ma kaj cart platno - sploh ideja s hiškami se mi zelooo dopade :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoje igranje z barvami in pisanimi papirčki ter washi trakci je izpadlo svetovno! :-) Všeč mi je tvoj veslo pisan izdelek v mešani tehniki.
    Hvala, ker se igraš z nami na #136 izzivu Craft-alnice.

    OdgovoriIzbriši
  3. Preslatko si napravila ovo platno. jako mi se svidja.
    Lp, martina

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito igranje z barvami in papirčki.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastična slika! Zelo lepo si se izgrala z različnimi tehnikami in nastali sta simpatični hiški :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v Craft-alnici ... Srečno

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo si se poigrala s tehnikami. Je luštno kdaj tudi "packati".

    OdgovoriIzbriši
  7. A lovely creation. Thanks for sharing with us at Penny's Paper-Crafty Challenges.
    Mags
    x

    OdgovoriIzbriši
  8. Gorgeous! Love that it's not flat, but very textural. The bright colors are total eye candy!

    OdgovoriIzbriši
  9. Uau, kakšne barve in motiv. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši