ponedeljek, 15. junij 2015

Čestitka/Card

To čestitko sem naredila za nečakinjo in zato sem lahko naredila zelo punčkasto čestitko in je bogato okrasila. Na osnovo za čestitke sem nalepila scrapbook papir, embosirala napis in ga prilepila s 3d peno, pod napisom sem uporabila različne washi  trakove. Nalepila rože in pestiče, ker je bila leva stran čestitke tako pusta sem nalepila nekaj pol perl.

I made this card for my niece and I could do a very girly card with a lot of decoration. On a base I glue down scrapbook paper, embossed the sign and glue it with 3d foam, under the sign I use a different washi tapes. I glue some flowers and stamens because the left side was so dull I used some half pearls.



6 komentarjev:

  1. Dekliška in bogata, rožice pa tako lepe, da kar "zadiši". LP Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo nezna in enostavna.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč mi je tvoja bogata in pisana čestitka. :-)) Krasna uporaba washi trakcev.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super si skombinirala papiri in umetne vrtnice. Všeč mi je kako si dodala polperle in Washi trakove - naredijo voščilnico še bolj posebno in bogato :)

    OdgovoriIzbriši