četrtek, 29. maj 2014

Rayher Gudi Bag

Pa jo imam svojo prvo gudi bag, ki je bila zelo težko pričakovana, skoraj že izgubljena ampak z dobro voljo prodajalcev v Rayher trgovini, sem jo dobila, saj sem si jo zelo želela, še posebaj, ko sem videla, da bo gudi vrečka vsebovala grelno pištolo in še veliko drugih stvari za le 22,75 €.

Pa začnimo na začetku zgodbe, saj se je mogoče marsikdo vprašal, zakaj bi bilo gudi vrečko težko dobiti. Svojega fanta sem prosila, če bi mi odšel v Rayher trgovino v Ljubljani, iskat vrečico, saj je na začetku maja še opravljal prakso v Ljubljani, in ker sem nekaj časa odlašala, če bi si jo kupila ali ne, in ko sem se le odločila poslati fanta v Rayher, je že več niso imeli, ker no, nekateri niso odlašali z nakupom gudi bag tako kot jaz :D V trgovini so zanj rezervirali gudi bag in mu rekli, da mu sporočijo ko bo vrečka pripravljena. Kar nekaj časa je preteklo, preden so ga klicali, da je gudi bag pripravljena, vmes sem se že sprijaznila, da je ne bom dobila, in seveda je v tem času fant že nehal opravljati prakso v Ljubljani, ampak prijazni ljudje v Rayherju so mu jo poslali domov in to celo brez poštnine, ker pa je gudi bag prispela ravno na moj rojstni dan, mi je bila podarjena kot rojstnodnevno darilo. Lahko bi rekla konec dobro, vse dobro! No, čeprav v tem primeru je konec za mene v vseh pogledih ODLIČEN :) !

Tako je izgledala gudi bag, ko sem jo razpakirala iz škatle, v kateri je bila poslana. Že sam pogled na vrečko me je razveselil in tudi vrečka je lepa, saj imam zelo rada papirnate vrečke, razmišljam, da bi jo celo predelala v darilno vrečko.


In tukaj je moja pinki grelna pištola. Vsi izdelki iz gudi vrečko so od Dovecraft in sicer iz prejšnjih kolekcij, ki so bile aktualne pred 2-3 leti, ampak mene osebno to ne moti, še posebej, če sem zanj plačala nižjo ceno. Heat gun ima dve stopnji vročine, z njo pa lahko embosiramo, sušimo in skrčimo plastiko, jaz osebna sem z njo skrčila organzo in iz nje naredila rožice.



Naslednja stvar, ki je bila v vrečki je lepilni roler širok 8mm in dolgi 7m, ki je brez kisline in primeren tudi za lepljenje fotografij.
Vrečka je vsebovala tudi obojestranski lepilni trak širok 6mm in dolgi 12m, predvidevam, da je ta lepilni trak mnogo močnejši kot lepilni roler. Ampak, jaz osebno nimam nikoli dovolj lepilnega traka in ga kar zelo hitro porabljam, tako da sta lepilni trak in roler zelo dobrodošla pri meni.
Set papirjev Back to basics 3, velikosti 15,2cmx15,2cm in 150gsm. V setu je kar 72 listov in sicer vsakega vzorca po 6 listov, različnih vzorcev pa je 12, vzorčke lahko vidite na slikici.
Gudi bag vsebuje tudi 60 gumbov različnih vzorcev, ki so prav tako brez kisline in jih lahko nalepiš na fotografije. Najbolj mi je razveselilo, ko sem opazila, da set vsebuje prozorne gumbke, saj sem si le te želela, ker sem z njimi hotela nekaj preizkusiti.
Zelo pa sem se razveselila tudi, ko sem videla da je v vrečki robni luknjač, saj je tudi to nekaj, kar sem imela na svojem seznamu želja in z velikim veseljem, sem ga prečrtala iz njega.














Še kar ne morem verjeti, da je gudi bag vse to vsebovala in, da sem jo dobila po tako smešno nizki ceni. Hotela sem pokazati izdelke, ki so bili v vrečki in pokazati, da se te vrečke res splača kupiti. Me je kar strah, kaj bo v vrečki naslednji mesec, saj mi počasi zmanjkuje prostora v omari.

6 komentarjev:

  1. Tole pa je super vrečka dobrot. Hvala za tvoj bonbonček - je že včeraj prišel do mene, pa mi ni uspelo reči hvala :). Danes pa sem z veseljem uporabila delček njegove vsebine za zavijanje darila - pokažem ko bo v rokah :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zelo super vrečkica je ja. Me popelje nazaj v otroštvo ko smo kupovali vrečke presenečenja. Hvala, ker si sporočila. Super, da si jo uporabila. Ti le pokaži, imam rada tvoje umetnine. :)

      Izbriši
  2. Lepo darilo za rojstni dan si kupila sama sebi :-)) Uf, jaz pa vse premalo šnofam po trgovinah, da bi sploh naletela na takšne ponudbe...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz pa kar šnofam, somo pri meni so finance problem :) ampak kda pa kdaj si pa kaj privoščim. Drugače imajo pa gudi bag vsak mesec na začetku, lahko pa vidiš na njihovi internetni strani ali pa FB strani.

      Izbriši
  3. Odlična vrečica puna predivnih darova. I to stvano po niskoj cijeni. Super poklon si si poklonla.
    Lp, MArtina

    OdgovoriIzbriši