petek, 23. maj 2014

*CANDY*

Želela sem podariti bonbonček in ker je do moje obletnice na blogu še kar nekaj časa, sem se odločila, da bom nekomu podarila bonbonček za moj rojstni dan. Moj rojstni dan je 23.5, tako da bo bonbonček trajal točno en mesec.

I wanted to giveaway a candy and because my blog anniversary is in November I decided I will gift a candy for my birthday. My birthday is on 23.5. and the candy will last one month.


        Vse kar morate narediti/ All you have to do is:
1) Dati zgornjo sliko v svoj side bar z direktno povezavo do te objave./ Pop the pic to your side bar with direct link to this post.
2) Če še nisi postani moj spremljevalec/ Be a follower or become one.
3) V komentar napiši, da si vse to opravil./ Leave me a comment that you did all  above.

24.5. bom preko random.org izžrebala zmagovalca. Bonbonček je odprt tudi za moje mednarodne prijatelje 

On 24.5. I will select a winner with random.org. The candy is open also for my international friends.


14 komentarjev:

  1. Ekola šjora: slikica je prilepljena pri meni, tako da se pofočkam in ti voščim vse naj, naj! Z veseljem pokukam k tebi, ker vedno pokažeš kakšno novo idejo v ekstravagantni izvedbi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Urejeno :-) Tvoji izdelki so mi všeč in rada prihajam k tebi na obisk. Spremljam te pa že lep čas. Uživaj še en mesec z manjšim številom let :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. hvala ti na ovoj prilici da osvojim tvoj bombončič.
    pratim tvoj blog več dulje vrijeme i jako mi se sviđa.
    Želim ti sve najbolje za tvoj rođendan

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako, mislim da mi je uspelo opraviti vse kar si zahtevala ;)
    super bombonček je tole, tako kot vse na tvojem blogu ;)
    se že veselim 23.5. =)

    OdgovoriIzbriši
  5. Evo, sve sam napravila što si tražila. Odličan bonbončić si pripremila.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  6. Vse sem naredila,kot si želela.Sedaj pa že nestrpno čakam,če se sreča nasmehne meni :)
    Rada pokukam k tebi,saj je tvoj blog prava paša za oči.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  7. Naročeno opravljeno ;) je že bil čas da se včlanim-a v tvoj klub ;) lepo praznovanje ti želim-a ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hi
    I am your newest follower and would love to win this awesome candy! I have posted the pic in my sidebar.

    www.madewithlovencare.blogspot.in

    OdgovoriIzbriši
  9. Vse najboljše ob prihajajočem rojstnem dnevu in čim več ustvarjalnih uric še naprej! (Opravila sem vse nalogice :))!

    OdgovoriIzbriši
  10. Tudi jaz se postavljam v vrsto..;) Ta bombonček je prav mikaven.
    Lepo praznuj! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Praznovanje se bliža, ampak ker se za r.d. naj ne bi voščilo v naprej, ti želim, naj ti bo lepo do takrat in seveda tudi potem. Všeč mi je, kar ustvarjaš.

    Pozdravček, B.

    OdgovoriIzbriši
  12. Super, da sem odkrila še eno nov blog in ustvarjalko. Hvala za bonbonček in vse najboljše.

    lp Kefa

    OdgovoriIzbriši
  13. Pravijo, da en mesec gor ali pa dol - za lepe želje ni nikoli prepozno - vse najboljše ti želim. Tudi meni je všeč tvoje ustvarjanje. Si že med mojimi blogi. čao

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala za želje :) in hvala ker me spremljaš!

    OdgovoriIzbriši