torek, 7. januar 2014

Recikliranje/Recycling

Velikokrat lahko tudi s stvarmi, ki bi jih zavrgli naredimo ustvarjalne izdelke, in prav takšen izdelek vam bom pokazala danes.

Many times you can make art with the things you would normally throw away, and it is precisely such a product I'll show you today.

1) Odločila sem se da bom uporabila škatlo in jo reciklirala. Prvo sem morala škatlo razpret in odrezat vse kar nisem potrebovala./ I decided I will use a box. First I cut of at the things I didn't need.
2) Dno sem razpolovila na pol, tako da je moje reciklirano platno veliko 17cm x 11,5 cm. Prvo sem platno premazala z Gessotom / I cut the bottom in half, so that my recycled canvas measured 17cm x 11,5 cm. First I primed the canvas with gesso.
3) Odločila sem se da bom za ozadje uporabila svetlejšo barvo, saj nisem želela da izstopa. Tako sem se odločila za rumeno barvo. / I've decided that I'm going to use a lighter background color because I did not want to stand out. So I decided I'm going to use yellow color.





3) Nato sem uporabila nekaj šablon, ki sem jih naredila sama. Nekaj jih je narejenih iz škatel ostale pa z lepilno pištolo. / Than I used some homemade stencils, some are made from boxes and the others are made with a glue gun.  




4) Dodala sem ptička. / I added a bird. 
5) Zanimivo misel. / Some interesting quote.
 











 6) In tako je zanimiva stenska dekoracija končana./ And so is the wall decoretion finished. 















Prijavljam se na naslednje izzive/ I'm entering in the following challenges.

allsortschallenge - Free-easy 
fairytale-challengeblog - Recycling

8 komentarjev:

  1. Super recikliranje,
    krasni izdelki-hvala za tvoj obisk na mojem blogu
    in tvoj dragocen komentar
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow, ein tolles Werk und der Spruch ist sooo klasse. :) Danke für deine Teilnahme bei Fairy tale Challenge. LG Jenny

    OdgovoriIzbriši
  3. Lovely Project Wonderful Colors.
    Thank you for joining us at Fairy Tale Challenge.
    Hugs Elfie

    OdgovoriIzbriši