ponedeljek, 6. januar 2014

#1. teden/#1. week

Kot sem obljubila, vam danes pokažem ustvarjanja iz prejšnjega tedna. Prejšnji teden ni bil preveč ustvarjalen, saj sem naredila le nekaj šopkov z biserčki in stickpins, bolj za preizkus kot pa kaj drugega.

As  I promised, I will show you today my art from last week. Last week wasn't so productiv, I only did some sprays and stickpins, I was only experimenting.

i
Produkt ustvarjalnosti iz prejšnjega tedna/ Last week art.
Prvi šopek je narejen iz malih perlic, drugi pa so narejeni iz biserčkov oz polperlic, ki sem jih nalepila na žico./ The first spray is made out of little beads and the other ones are made from half pearls.
 
Naredila pa sem še 3 stickpins. Sredinskega sem nanizala na buciko, ki ima na vrhu perlo v obliki kaplje, drugi dve pa na žebljička. / I did three stickpins, the one in the middle already had a bead on the top and the other ones, I did on a pins that don't have any beads on it. 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar