nedelja, 30. junij 2013

Dekorativni obojestranski lepilni trak

Današnji tutorial je zelo hiter in uporaben, saj ga lahko uporabimo v art dnevnikih, smash book-ih, mini albumih, junk dnevnikih, celo na čestitkah. Vse kar potrebujete je obojestranski lepilni trak, papir s katerim želite dekorirati izdelek, to je lahko scrapbook papir, časopisni papir ali pa sami naredite vzorce na papirju in to uporabite.

1) Poiščite papir, ki si ga želite uporabiti. Jaz sem strgala list iz stare nemške knjige in na enem listu za printanje pošpricala s spreji iz akrilne barve in vode, ki sem si jih naredila sama. Nato sem s tankim alkoholnim flomastrom narisale različne oblike.


2) Na drugo stran lista sem nalepila obojestranski lepilni trak, moj je širine 18mm, uporabite poljubno širino lepilnega traka.
3) Nato sem lepilne trakove izrezala. Ta del mi ni bil posebno všeč, saj je trajalo kar nekaj časa, zato tudi nisem bila zelo natančna. Izrežete lahko s škarjicami ali olfa nožkom.
4) Dekorativni obojestranski lepilni trak, je pripravljen za uporabo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar