sreda, 15. maj 2013

Art stran: Albert Einstein

V današnji objavi vam bom pobližje prikazala, kako nastajajo moje art strani. Obožujem ustvarjat art strani, saj menim, da imam pri tem ustvarjanju proste roke, tudi če kdaj naredim "napako" se velikokrat izkaže, da se iz nje ustvari biser in art stran nastane še boljša.

Ko začnem delat art stran nimam v naprej narejenega načrta ampak delam kar mi v tistem ustvarjalnem trenutku pade na pamet. Tudi barve skoraj izbiram z zaprtimi očmi in tako nastanejo tudi strani z nenavadnimi barvnimi kombinacijami.

Pa začnimo:

1) Prvo sem stran prebarvala z rumeno akrilno barvo.

2) Nato sem s staro bančno kartico premazala s pink akrilno barvo.

3) S plastičnimi mehurčki, v katere so stvari zavite, da se ne uničijo, sem dodala zelene pike.

4) Z mod podge sem prilepila sliko Alberta Einsteina, premazala sem tudi sliko, ko je že bila nalepljena na stran.

5) S šolskim tušom sem dodala A. Einstein-novo misel in z mod podgom dodala njegovo ime.




Da naredim A. Einstein-novo stran v moj art dnevnik, sem se odločila, ker ima ta veleum zelo dobre in hkrati enostavne misli, ki imajo smisel. Lahko bi rekla, da so Einsteinove misli ene izmed mojih najljubših. Prikazala sem vam, kako lahko brez "fancy" pripomočkov naredimo zanimive art strani.

Ni komentarjev:

Objavite komentar