petek, 1. februar 2013

Post-it notes knjigica

Post-it listki nam marsikdaj olajšajo življenje, obstajajo v raznih velikostih in barvah. Saj jih lahko prilepimo na omaro, ogledalo, računalnik, akte in na vse možne predmete, da nam pomagajo pri opravilih, ki smo si jih zadali ali pa pri idejah, ki se nam porodijo za določene projekte. Moj edini problem z post-it listki, je ta, da mnogokrat ne vem, kje natančno imam listke, saj jih imam nametane v predalu in mnogokrat se mi skrijejo v najtemnejši kot, kjer jih zelo težko najdem.Zato sem se odločila, da si naredim post-it notes knjigico, kamor bom nalepila vse blokce.                

Uporabila sem papir za zavijanje in lepenko, da sem dobila trdnejše platnice. Predhodno sem izmerila, kako velike platnice bom potrebovala, da bom lahko nalepila vse post-it notes.  Zunaj sem ovila z pink papirjem in dodala izrezke metuljev, znotraj pa sem ovila z neo zelenim papirjem in naredila rob s črno akrilno barvo. Nato sem nalepila blokce in tako dobila knjigico za post-it liste.                                                                             

Sprednja stran

Knjigico sem pospravila v predel in kadar bom potrebovala listek, bom točno vedla kje je, in ne bom izgubljala časa z iskanjem.

Knjigica
Post it notes

Ni komentarjev:

Objavite komentar