ponedeljek, 14. januar 2013

Kaj narediti z ostanki scrapbook papirja?


Imam škatlo v katero odlagam, vse ostanke papirjev, ki so se mi nabrali, ko sem delala na določenem projektu. Ker je teh malih koščkov, kar nekaj, sem dolgo razmišljala, kaj bi lahko z njimi naredila. In ker sem se odločila,da bom tudi reciklirala, sem našla rešitev s katero, dosežem oba cilja. 

Ostanki papirja.
Iz še ene škatle, kamor odlagam  stvari, ki jih recikliram, sem vzela škatlo in jo odprla, ter odrezala, da mi je na koncu ostal samo zgornji del škatle, ki sem ga uporabila, kot lepenko.


Kos škatle.
 Nanj sem zlila, ker veliko količino belega lepila in začela polagati male ostanke papirja. Nisem se ukvarjala ali papirji pašejo skupaj in tudi, če je košček papirja ležal čez lepenko ne, saj sem jih na koncu obrezala.

Lepilo.
 Dobila sem, nov kos papirja, s katerim lahko ustvarjam. Naredim lahko tag-e, uporabim ga za naslovnico blokca ali pa kot posamezno stran za v mini albumu. Možnosti je neskončno.

Končni rezultat.
Meni je ta ideja zelo všeč, saj recikliram, in še uporabim stare papirje pa še noben košček mi ne bo treba v smeti dati, kar me pri vsem tem še najbolj veseli.

Ni komentarjev:

Objavite komentar