ponedeljek, 18. januar 2016

Whimsical girl

To risbo sem narisala, ko sem hotela sprobati svoje nove voščenke neocolor II, katere sem si privoščila s svojo prvo plačo, saj sem si jih zelo želela in sem se odločila, da sem bom razvajala. Zelo rada rišem obraze, a mi nosovi še vedno nagajajo.

I draw this when I wanted to try out my new neocolor II, that I bought with my first paycheck, I really wanted them, so I decided I will treat myself. I love to draw whimsical faces, but I still have problems with the noses.


Tudi ozadje je narejeno z neocolor voščenkami. Zelo mi je všeč, ker se jih da uporabljati v kombinaciji z vodo in ne izgubijo pigmenta, super pa se tudi med seboj mešajo.

The background is also done with neocoloor II. I like that you can use them with water and they don't lose their pigment, they also blend nicely together.


Punčka je bila narisana na akvarelni papir, ki sem ga odrezala na velikost, ki paše v okvir za fotografije. Tudi okvir sem polepšala s papirjem, ki ga uporabljam za podlago, ko se igram z barvami.

The girl was draw on the aquarel paper, I cut it down, so it goes nicely in to the frame. I altered the frame with my drop paper.

9 komentarjev:

  1. Sem velik fan tvojega risanja. :-)) Tale obraz je čudovit. Barve pa tudi.
    Čestitke za prvo plačo. Naj jih bo še veeeeliko! :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sonja, tak komentar je prav lepo slišati :)

      Izbriši
  2. Čestitke za tvojo risbo in njeno barvnitost. Sama o tem nimam nobenega pojma, tudi mešanje barv mi ni domače, zato sem še toliko bolj očarana nad vsemi, ki to znajo. Uspešno še naprej (tudi nos boš obvladala:) in naj bo plač veliko:)
    Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautifully done! I have trouble with drawing faces to. I can never get the spaces between the eyes, nose and mouth done correctly. I love that you used your drop paper as the frame decoration. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Obrazi so zelo tezki za risanje, tako da se ne sekiraj ce pravis da ti nosovi ne gredo. Ma verjemi, da na sliki tega ni videti. Vdekakor dajo barve zanimiv efekt in slika je direktno za v knjigo pravljic :-)

    OdgovoriIzbriši