petek, 6. november 2015

DAJ # 1

To je pa moja prva dekonstruirana art stran. Tudi tukaj imaš na razpolago menjati DAJ z drugimi ljudmi in sicer v FB skupini. Kot sem že omenila je to moja prva takšna stran. Preden pa lahko v skupini začneš izmenjavati takšne strani, moraš prvo narediti izmenjavo z eno od adminov skupine. In to sem ji poslala jaz.

This is my first DAJ page. I did a swap on the FB group. As I said this is my first page that I did, if you would like to do a swap in the group, you have to complete a swap with an admin from this FB group and this is what I send her. 




Če koga zanima še kaj več o tem lahko dobi dodatne informacije na spodnji povezavi.

If anyone would like to know anything more about it, you can get more information on the link below.

 

DECONSTRUCTED JOURNALS

2 komentarja: