petek, 31. julij 2015

Art dnevnik/Art journal

S prijateljico, ki sem jo spoznala na forumu atcsforall.com sva se dogovorili, da si bova izmenjali art dnevnik. Jaz sem njenega že kar nekaj časa nazaj dobila, ona pa je morala na mojega čakati nekoliko dlje. Ampak na koncu mi je le uspelo in dnevnik že veselo potuje proti lastnici. Listi so akvarelni, prva in zadnja stran pa sta iz škatle, ki sem jo spravila. Za vezavo sem uporabila navadno bombažno nitko in dodala nekaj perlic in ključ.

I did a swap with a friend that I met on atcsforall.com. We decided that we will do an art journal swap. I got her art journal some time ago, but it took me some time to complete it and send it to her. I used aquarelle paper, the front and the back is made from a box that I saved and recycled. For binding I used a cotton thread and added some pearls and a key.


Da ne bi bil dnevnik preveč dolgočasen sem vanj dodala tudi tage. Ob ustvarjanju dnevnika sem zelo uživala in se nisem obremenjevala z  izidom. Uporabila sem razne tehnike in načine in vsaka stran je drugačna.. no skoraj vsaka :)

I didn't want the journal to be to bored so I included some tags in it. As I was working in this journal I enjoyed it. I used a lot of diffrent technikque and every page is different... well almost all are different :)


In še presenečenje :)  kadar sem naredila album, ki je imel več strani in bi jih bilo težko poslikat in tudi slike ne pokažejo veliko, sem razmišljala, kako fajn bi bilo narediti video in vam na ta način bolje pokazati podrobnosti albuma. No, pa sem se lotila tudi tega projekta. Morem priznat, da sem si predstavljala, da bo vse skupaj bilo težje in bolj zakomplicirano, a najtežje pri vsem tem je bila uporaba in nastavitev stojala. Upam, da boste v video uživali in komentarji so dobrodošli.

And for a surprise :) Always when i did an album I wanted to share with you how it looks and I couldn't take a picture of every page because it would be to many pictures and I always wished I could do a video to show the album to you. So guess what? I did! It wasn't so hard as I thought it would be, it is really easy. The biggest problem I had was with the tripod. I hope you enjoy the video and any comments are very welcome.

  

4 komentarji:

  1. predivan je
    jako lijepo si ga uradila
    pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  2. Svetovno! Lepo, da si posnela video. Veliko lažje si predstavljam, kako vse skupaj zgleda. Super tehnike si uporabila. Prava mala umetnina je nastala. Zelo mi je všeč. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh my gosh, a video! That was fabulous dahling...great work and hmmm...you could be a hand model! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Šjora tole pa je res fantastičen dnevnik. super da si naredila filmček in ma tako bolj nazorno pokazala celoto. Všečkam na polno :)!

    OdgovoriIzbriši