torek, 17. marec 2015

Okvir/Frame

Za ta predelan okvir, bi lahko rekla, da se je vse skupaj pokloplo med seboj. Že dlje časa sem razmišljala, da bi naredila nekaj takega, namesto slike samo misel. Ko mi je prijateljica Kimberly, ki sem jo spoznala na atcsforall forumu poslala paketek, v katerem se je nahajal tudi decoupage papir od 7gipsy, izziv pri craftalnici, pa je bil samo brca v rit, da sem se lotila dela. Za misel sem se odločila od A.Frank, saj mi je knjiga všec. Za lepljenje sem uporabila mod podge, nanesla pa sem ga pod papirjem in na papir.

For this altered frame, came everything together.  For a long time, I wanted to do something like this, instead of a picture just a quote in a frame. When a friend Kimberly, which I met on atcsforall forum, send me some tissue paper from 7gypsy and the challenge on craftalnica was say it with quote, I knew it is time to get to work. For glueing I used mod podge, I used under and on the paper. And for the quote I decided I will take on from A. Frank, since I like her book.

Ker pri meni ponavadi, vse eksplodira od barve, sem si tokrat zaželela, da bi bilo vse zelo umirjeno in preprosto. Dodala sem samo rožice na katerih sem uporabila Vintage photo in jih pošpricala z vodo, da so se cele obarvale.

Most of the time when I craft, there are a lot of colours, this time I wanted something calm. So I only added some flowers on which I used Vintage photo and used some water on them.



Izzivi/challenges:

Craftalnica-povej z verzom
scrappers-delights-challenge -challenge-42-always-anything-goes
wordartwednesday -challenge-174-anything-goes.html

9 komentarjev:

  1. Všeč mi je tako okvir, kot misel. :-) Zelo lep izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super je, sicer v umirjenih tonih, vendar vse klapa med sabo :).

    OdgovoriIzbriši
  3. I never thought of framing a quote before, what a great idea to remind yourself of it everyday!!

    OdgovoriIzbriši
  4. This is great! I love your quote as well. Great job on this!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lep okvir si naredila in lepo si zapisala :-))
    Hvala, ker se igraš z nama v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasen okvir, misel pa čudovita. Všeč mi je umirjenost barv in tehnike.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici in srečno pri izzivu. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši