ponedeljek, 8. september 2014

Creative Blog Hop

Ojla in dobrodošli na mojem blogu. Moje ime je Sara. Od Mel, ki sem jo spoznala na AFA forumi, sem bila nominirana za blog hop. Toplo vam priporočam, da obiščete njen blog saj ima super tutoriale kako risati, senčiti in njeni izdelki so prečudoviti.

Torej namen blog hopa je, da deliš/pokažeš bloge, ki jih rad spremljaš in te osebe naredijo blog hop naslednji ponedeljek. Tako dobiš nove oboževalce in s svetom deliš super bloge, katere morda kdo ne pozna.

Prvo vprašanje je, kaj trenutno počnem. No, razen da pišem blog, imam okoli sebe še veliko nedokončanih projektov, nekatere sem začela delati že pred poletjem, nekatere pa šel v teh dneh. 

Lesena škatla, ki čaka na predelavo.

Kvačkan mini prtek.

ATC kroker.

Platnice mini album.


Naslednjo kar morem opisat je kako se moje delo razlikuje od drugih. To je kar težko opisat, saj se večina stvari naučim iz Youtube-a. Najljubši stili so mi vintage in shabby chic in pastelne barve. Najljubša tehnika mi je mixed media. Se pa najbrž razlikujem od drugih po tem, da ne načrtujem v naprej ampak samo grabim stvari in mečem gor. Včasih se to izkaže za dobro idejo, spet drugič mi je žal, da nisem načrtovala zadeve.

Zakaj ustvarjam? Ustvarjam zato, ker mi je to v veselje in se s tem kratkočasim. Blog pa imam zato, da hranim svoje ustvarjanje in spremljam svoj napredek, seveda pa imam tudi rada komentarje, ki mi jih napišejo moji blogarski prijatelji.

Moje ustvarjaje poteka tako, da prvo začutim potrebo po ustvarjanju, nato po spletu poiščem ideje oz. poiščem inspiracije in tako se mi utrne ideja, in začnem z ustvarjanjem. Inspiracijo dobim iz spleta, narave, knjig in revij.

Sedaj pa sledi zabavnejši del, kjer predstavim nekaj blogov.

Torej prvo, ki bom predstavila je Neja iz Od MeNe Za TeBe bloga. To je ena zelo prijazna punca, ki ustvarja prečudovite stvari, še posebej mi je všeč njeno klekljanje.

Naslednji sta sestri, ki imata skupaj blog in imata zelo lepo ime vilinki iz Vilinke Ročna dela. Delajo zelo zanimive in lepe čestitke.

Mislim, da je to to. Če se bodo moje nominirke odločile za blog hop, nam bodo svoje nominirance predstavile 15.9.

2 komentarja:

  1. Sara! Fabulous post dahling! I hope that you make a post about what you do with that wooden box...you've got me curious! ...aaaaand...I'm so jealous that you can crochet! I wish that I had you near by to teach me....:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Thank you Mel :) yes, I will as soon as I finished some swaps ;)

    OdgovoriIzbriši