petek, 4. julij 2014

Dekorativni dodatki/Embellishments

Ponovno sem naredila nekaj dodatkov, ki jih bom lahko uporabila pri nadaljnjih projektih in z njihovo pomočjo okrasila stvari. Pokazala vam bom kaj sem naredila, in videa po katerih sem jih delala.

 I did some embellishments, so I can use them in my other projects and decorate things. I will show you what I did and which videos I used/watch. 

Na laks sem s pomočjo lepilne pištole nalepile bleščice.

I glue on a string with a glue gun some sequence.
Tudi na žico sem s pomočjo lepilne pištole nalepila pol perle.

With a glue gun I glue some half pearls on a wire.
Art ploščice sem izdelala s pomočjo YT posnetka, samo da sem namesto gline uporabila, 4x izrezan kvadrat iz škatle in ga skupaj zlepila.

I did art tiles with the help of a YT video. Insted of the clay I used squares cut from a box and glue them together.

Izdelala sem tudi nekaj listov. Nekateri so narejeni iz barvnega papirja, nekatere pa sem pobarvala z vodenimi barvami.

I did some leafs. Some are made from a color paper and some  I colored with watercolors.

How to make a paper leaf 

Zelo so mi všeč mini obešalniki, ki jih lahko nalepiš na projekti in vse izgleda povsem drugače in eleganten.

I really like mini hangers because you can glue them to the project and  the project looks very different and elegant.

Miniature wire hangers


Izrezala sem nekaj peres iz raznih scrapbook papirjev.

I cut some feathers out of different papers.

Feather template 


3 komentarji:

  1. Tvoji izdelki bodo zelo lepo okrašeni :-) Super ideje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Si bila zelo pridna in domiselna...super okraske si naredila
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  3. Pridna, da si se tako prirpavila v naprej :)

    OdgovoriIzbriši