četrtek, 14. marec 2013

Mini album iz risalnega bloka

Danes bom poskušala, čim bolj preprosto razložit, kako lahko iz risalnega lista, barvnega papirja, škarjic in lepila naredimo mini album.

Risalni list sem izrezala na 40cm x 24 cm.
Nato sem ga razdelila na 12 pravokotnikov. En pravokotnik je imel dimenzijo 10cm x 8cm.
Nato sem odrezala prve tri pravokotnike v zgornji in spodnji vrstici. Ostalo mi je šest pravokotnikov in album je dobil obliko črke T. Nato sem vodoravne pravokotnike zložila v cik cak. Pri navpičnih pravokotnikih pa sem zgornjega prepognila navzdol, spodnjega pa navzgor. Tako sem lahko zložila album, da sem dobila le en pravokotnik.

Iz barvnega papirja sem izrezala pravokotnike velikosti 9cm x 7 cm. Ker so pravokotniki majhni, sem lahko porabila ostanke papirjev. Izrezala sem 12 pravokotnikov.
Barvne pravokotnike sem nalepila na risalni list, ker sem hotela imeti belo obrobo sem vsak barvni papir prilepila 5mm od roba. Ker nočem, da bi bil mini album predebel, in ker je že tako malo prostora za fotografije sem se odločila, da ne bom dodala nobenih dodatkov, saj bo večina papirja prekrila fotografija. Ker je album majhen in tanek, ga lahko imamo v torbici.



Takšen album je zelo preprosto narediti, lahko pomagajo tudi otroci. Ker je preprost, jih lahko v kratkem času naredimo veliko. Lahko jih naredimo za goste,ki pridejo na praznovanje rojstnega dne, naredimo nekaj fotografij, jih sprintamo in jim pred odhodom podarimo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar